Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obsazení prostoru firemní značkou - sociologická studie
Loukota, Petr ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Tato práce je zaměřena na to, jak firemní značka obsazuje prostor billboardů u dálnice, a to, jak toto obsazování vnímají řidiči. Je zde propojen sociologický i marketingový pohled. Práce se zaměřuje na úsek dálnice D5 z Rokycan do Prahy. Práce je ojedinělá hlavně v části, kde je popisována reakce řidičů na obsazení prostoru. V daném úseku probíhal výzkum reakce na základě rozhovorů s řidiči, kteří daný úsek právě projeli. Práce nabízí i pohled na způsob, jakým značka prostor obsazuje.
Budování značky zaměstnavatele na příladu globální společnosti působící v ČR
Baraćová, Kristina ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Zajacová, Zuzana (oponent)
Cílem tote práce je identifikovat a vyhodnotit nástroje pro budování a posilování značky zaměstnavatele (employer brand) ve vnějším trhu práce, a interně mezi zaměstnanci. Dále aplikovat teorii budování značky zaměstnavatele na konkrétním podniku. Teoretická část práce je zaměřena vymezení značky jako takovoé, její teorie a složek, korporátní značky a následně definici a koncept značky zaměstnavatele, jeho součástí a způsobů budování značky zaměstnavatele. Metodika práce se skládá z analýzy vybrané literatury a prací na toto téma a veřejně dostupných informace o vybrané společnosti. V praktické části se práce věnuje analýze konkrétní společnosti a budování její značky jako zaměstnavatele pomocí externího a interního dotazníkového výzkumu.
Budování korporátní značky
Wisterová, Veronika ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Olléová, Michaela (oponent)
Cílem diplomové práce je monitorovat proces budování značky firmy Starkl zahradník spol. s r. o., následně jej zanalyzovat a navrhnout možná zlepšení. Práce je členěna do čtyř velkých kapitol. První kapitola se zabývá teoretickými aspekty budování korporátní značky. Druhá kapitola monitoruje vývoj korporátní značky Starkl zahradník. Třetí kapitola se věnuje provedenému výzkumu a analýze jeho výsledků. Tento výzkum byl uskutečněn pomocí dotazníkového šetření, které se zaměřovalo na zjištění image a povědomí o značce Starkl zahradník a následné srovnání image s positioningem značky. V poslední kapitole jsou podány návrhy na zlepšení budování korporátní značky Starkl zahradník.
Proposal of ecological communication strategy for well known consulting company
Ondrušová, Martina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby ekologického korporátního image a návrhem komunikační strategie pro environmentální program. V dnešní době globalizace a zvýšené konkurence firmy pociťují potřebu odlišit se na trhu netradičním způsobem. K diferenciaci využívají otevřenou komunikaci, ale i společensky odpovědné chování. Cílem práce bylo poukázat na to, že ekologicky se může chovat každá společnost i poradenská firma působící v oblasti B2B. Budování ekologického image je však podmíněno integrací nových hodnot do korporátní identity, která je komunikována na veřejnost. Obsah práce je rozdělen na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám firemní identitou, image a korporátní značkou. Další kapitoly teoretické části jsou věnovány komunikaci, společenské odpovědnosti firem a ekologickým aspektům podnikání. Praktická část práce obsahuje představení společnosti a návrh uceleného enviromentálního programu. Diplomovou práci uzavírám plánem externí a interní komunikační strategie, která vede k tvorbě ekologického image firmy.
Prezentace firmy a jejich produktů pomocí různých grafických technik a postupů
Stejskal, Jiří ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Práce pojednává o správných zásadách prezentování firmy z pohledu firemního stylu a možnostech prezentování produktů firmy. První část práce je věnována způsobu vyjadřování vlastností pomocí grafických postupů, které jsou demonstrovány na praktických příkladech. Je rozebrána problematika dynamiky, síly, jednoduchosti, respektive složitosti a barevnosti. Dále je pak věnována pozornost tvorbě jednotlivých prvků firemního stylu -- firemní značce, vizitce a papíru jako přenosovému mediu. Poté je provedeno srovnání dodavatelů firemního stylu, v čem se liší drobný grafik oproti grafickému studiu a též je uvedena zmínka o základních programech, které jsou pro tvorbu těchto prvků vhodné. Druhá část práce je věnována porovnání různých webových portálů z hlediska jejich prezentace, přehlednosti, barevné vyváženosti, ale převážně z hlediska prezentace produktů pomocí různých grafických technik, popisů produktů a s tím souvisejícího navigačního menu. Konec je věnován trendům v oblasti prezentace produktů. Pro srovnání jsou záměrně vybrány portály napříč zaměřením a u každého jsou demonstrovány možnosti dnešního způsobu prezentování produktů.
Optimalizace a kontrola komunikační strategie léku na předpis (spolupráce se společností Sanofi- Aventis)
Norková, Silvie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Eretová, Iva (oponent)
Práce se zabývá analýzou analýzou marketingového mixu ve farmacii s detailním zaměřením na propagaci a komunikaci léku na předpis s přihlédnutím k odlišnostem v oblasti volně prodejných léků pro účel optimalizace komunikační strategie léčiv a kontroly při její tvorbě. K dosažení a zpracování cíle práce využívám metody analýzy, metody deskripce a dvou terénních marketingových výzkumů. Práce má pět hlavních částí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.